miércoles, 25 de marzo de 2020

QUÈ ESTIC FENT AQUESTS DIES DE CONFINAMENT?

Aquests dies a casa es fan una mica pesats, per això intento estar distreta i fer moltes coses per no aburrirme.
Als matins sempre m'aixeco sobre les 11h i faig els dueres que tinc pendents per tenir la tarda lliure i fer el que vulgui.
Com m'agrada molt cuinar aquests dies estic fent molts dolços, en quasi dues setmanes he fet 3 pà de pesics, bunyols i creps.
Per la tarda sempre veig una peli o una serie. Aquesta setmana es va estrenar una nova plataforma per veure pel·lícules, Dinsey+, m'agrada molt perquè estan totes les pelis de Disney, Pixar, Marvel...
Amb la meva familia, juguem a jocs de taula algunes vegades, el Monopoly, el Catan, el Cluedo...
Per les nits sepre faig videotrucades amb els meus amic. Cada nit jugo al parchís online en parelles, i sempre guanyem el Jesús i jo. 
Aquests ides es resumeixen en fer aquestes coses, quines ganes tinc  de que s'acabi això!
Resultado de imagen de cocinarResultado de imagen de parchis starResultado de imagen de disney plus

No hay comentarios:

Publicar un comentario