martes, 24 de marzo de 2020


COVID-19
Bona tarda, avui fa 10 dies que porto confinada a casa per culpa de la pandèmia del Coronavirus.
Quan va començar tot això a la Xina, no pensava pas que arribaria a Espanya ni creia que es posaria a tot el país en estat d'alarma.
Com tota la gent al princpi, em vaig  prendre el coronavirus com una broma i no haguesi pensat mai que arribaria a aquest extrem.
A Catalunya s'està contagiant molta gent i per això em de tenir molta cura i nomès sortir per anar a fer la compra, anar a treballar o per alguna altra cosa emergent.
Aquests dies penso molt que pasaran amb les clases.  A les noticies diuen moltes coses: es donarà per finalitçat el curs escolar, haurem de repetir curs o continuarem amb les clases una vegada el virus desaparegui.
Penso que treuran l'estat d'alarma a finals d'abril, i tinc moltes ganes d'acabar ja el confinament perquè m'avorreixo molt a casa. 
Si no haguesi passat això demà, 25 de  març, estaria volant cap a Alemania amb alguns dels meus amic. Ara està en perill el meu viatge de final de curs a Itàlia. 
El que més trobo a faltar són els meus amics. Voldria tornar a l'escola, ja que m'ho passo molt bé amb ells. 
Resultado de imagen de coronavirusEspero que aquest virus es vagi d'aquí a poc.Resultado de imagen de coronavirus

No hay comentarios:

Publicar un comentario