jueves, 3 de octubre de 2019

CAP DE SETMANA


⬌Aquest cap de setmana m'aixecaré d'hora. Aniré al veterinari perquè he de portar al meu gos Rocky per una revisió de les dents. 
 Per la tarda el mes segur és que faci la migdiada, després em vestiré i ainiré amb les meves amigues al Splau, un centre comercial, a veure una pel·lícula, A dos metros de tí. Sortirem sobre les 8 i no sabem encara si soprem allà, agafarem el tren i vindrem cap a Sant Boi. El diumege em llevaré tard perquè estarè molt cansada, desprès de dinar em posaré a fer deures.
 -Per la tarda aniré a Viladecans on viuen els meus tiets i el meu cossí petit, anirem a donar una volta i a berenar per alguna cafeteria, més tard anirem a la seva casa i soparem. 




Resultado de imagen de splauResultado de imagen de a dos metros de ti png
              

No hay comentarios:

Publicar un comentario