miércoles, 3 de junio de 2020

QUÈ VULL SER DE GRAN?

Desde ben petita sempre que m'han dit aquesta pregunta tenia clar que volia ser, però cada any jo responia una cosa diferent, he vulgut ser desde disenyadora de moda fins biòloga marina.
Sempre he sigut una persona molt indecisa, per això avui en dia no tinc molt clar que vull estudiar.
El próxim any seguiré estudiant en el mateix institut i faré el batxillerat social. 
M'agradaria estudiar alguna cosa que tingui que veure amb l'educació o l'economia i les finances. Crec que encara tinc bastant de temps ( dos anys) per aclarir-me les idees i esudiar alguna cosa que m'agradi. 
Grado en Economía-UAM - Facultad de Ciencias Económicas y ...Educación: El negocio de la educación

1 comentario:

  1. És una pregunta difícil i de vegades ens costa molt contestar-la. Només pensa que has de ser feliç fent el que t'agradi.
    Ens veiem aviat.

    ResponderEliminar