jueves, 9 de enero de 2020


TRADICIONS NADALENQUES

Cada any em vaig a Alacant on viu la meva familia i passem del 29 al 4 les vacances de Nadal.
El dia de Nadal, després de d'haver obert els regals, vaig a casa de la meva àvia a veure-la, i ens quedem a menjar a la seva casa.
El 26, dia de Sant Esteve, menjo a casa dels meus tiets unes crestes que fan els meus tiets i el meu pare, aquestra tradició la fem desde fa molts anys. Per la tarda juguem els meus cosins i jo a un joc de taula, el Catan. 
El 31 de Decembre tota la familia ens reunim a Alacant i passem Cap d'any tots junts. Encara que ens quedem a casa sempre ens arreglem molt i ens possem la roba interior de color vermell. 
Resultado de imagen de navidaddEl 1 de Gener  és el Sant del meu pare i també ho celebrem. Sempre esmorçem xurros amb chocolata i mengem canelons, desprès ens passem tota la tarda menjant (turrons, polvorons, fruits secs...) i juguem a jocs de cartes ( la cuatrola, el cinquet...).
El 5 de Gener desde fa 4 anys vaig amb les meves amigues a la Muntanyeta a veure un espectacle dels Reis Mags i desprès veiem la cavalcada. El matí del següent dia dino a casa dels meus tiets, casi tots els anys quan és l'hora de menjar el tortell sempre em toca la fava.
 Aquestes serien les meves tradicions de Nadal!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario